שאלות נפוצות

משלוחים

המוצרים מגיעים מספק שאינו ממוקם בישראל ולכן זמני השילוח הינם בין 20-60 יום ומשתנים בהתאם לאילוצים של כוח עליון (כגון נגיף הקורונה). המוצר מגיע בדואר רשום ולכן חשוב לציין את כתובת המשלוח המדוייקת.

בעת ביצוע רכישה, מפורסמים במכירה מספר תנאים קבועים כגון: שם המוצר, מחיר, זמן אספקה ועוד. ימי האספקה הכתובים בכל מכירה הינם ימי עסקים – ימי חול בלבד – לא כולל שישי שבת וחגים. יום האספקה הראשון הינו יום העסקים הראשון העוקב ליום בו בוצעה ההזמנה ואושרה על ידי חברת האשראי. במרבית המקרים המוצרים מסופקים לפני תום ימי האספקה ואילו במקרים חריגים ונדירים ביותר, יכול לחול עיכוב. במקרה בו למיטב ידיעתך הסתיימו ימי האספקה וטרם התקבל המוצר לידך, אנו ממליצים לפעול ולפנות אל שירות הלקוחות של הספק/החברה המוכרת את המוצר באתר, ו/או אל שירות הלקוחות של האתר. את פרטי ההתקשרות ניתן לאתר בלשונית ״צור קשר״ באתר.
חשוב להדגיש: מיד עם קבלת פניה על עיכוב באספקת מוצר, נפעל לתיאום מועד אספקה חדש לשביעות רצון הלקוח. היה ולא יסופק ללקוח מוצר למרות האמור, האתר ערב לכספו ותאפשר לו לקבל את כספו חזרה ו/או מוצר חלופי שווה ערך – לשביעות רצון הלקוח.

אכן כן. אם אתם מעוניינים לשלוח מוצר לכתובת שונה מזו של פרטי המשלם, כל שעליכם לעשות הוא לעדכן אותנו בכתובת החלופית בעת מילוי פרטי המשלוח ואנו נדאג לתאם את אספקת המוצר (או המוצרים) לכתובת החלופית.

האתר מפרסם ספקים רבים אשר אינם קשורים אחד לשני, כל הזמנה באתר הינה הזמנה העומדת בפני עצמה ואינה קשורה להזמנות אחרות שביצעת, ולכן לא ניתן לאחד משלוחים.

כל הזמנה המתבצעת באתר, מועברת אוטומטית לשילוח על ידי הספק ו/או החברה המוכרת אותה באתר – ישירות אל בית הלקוח. המשלוח מבוצע בהתאם לכתובת השילוח שציינת בהזמנתך ובמסגרת ימי ההספקה שהובטחו בה. בכל מקרה של בירור נוסף בדבר שילוח המוצר, ניתן ליצור קשר עם הספק באמצעות הפרטים המופיעים במייל אישור הזמנה שקיבלת

הספקים המציעים את המוצרים באתר עושים ככל יכולתם על מנת לספק את המוצרים ללקוחות בפרק הזמן הקצר ביותר האפשרי. מוצר שנרכש באתר יסופק ללקוח בתוך מספר ימי העסקים עליהם התחייב הספק במכירה. את מספר ימי העסקים לאספקת המוצר ניתן לראות במפרט המכירה תחת הסעיף “זמן אספקה”. ימי העסקים יחלו להיספר החל ממועד חיוב כרטיס האשראי ולא ממועד ביצוע ההזמנה באתר.

הספקים המציעים את מוצריהם למכירה באתר עושים ככל יכולתם על מנת לעמוד במחויבותם לספק את המוצר בתוך פרק הזמן עליו התחייבו במכירה. מקרים של איחור באספקה קיימים אולם הם נדירים ביותר. במקרה של איחור באספקת מוצר ללקוח חשוב לברר את סיבת האיחור על מנת לטפל במקרה באופן היעיל ביותר. שרות הלקוחות של האתר עומד לשרות הלקוח במקרה של איחור באספקת מוצר שהזמין ויעשה ככל יכולתו על מנת לסייע לו לטפל בעניין.
איחור באספקת מוצר עלול להיגרם מסיבות שונות:
כתובת למשלוח שאינה נכונה או אינה מדויקת במקרה זה עלולה אספקת המוצר להתעכב עד ליצירת קשר עם הלקוח על מנת לקבל ממנו את פרטי הכתובת המעודכנים. במקרים מסוימים עלולה החבילה לחזור לשולח לאחר שחברת השליחים נכשלה במסירתה, במקרה זה יתכן והלקוח יאלץ לשלם את דמי הטיפול והמשלוח פעם שנייה במידה וירצה כי החבילה תשוב ותישלח אליו.
לקוח אינו מגיע לאסוף חבילה הנשלחת בדואר רשום לקוח המזמין מוצר שנשלח בדואר רשום יקבל לביתו הזמנה מדואר ישראל לאסוף את החבילה מהסניף. אי קבלת ההזמנה בשל תקלה בסניף הדואר או אי היענות להזמנה תעכב את אספקת החבילה ללקוח.
תקופת חגים בתקופות עמוסות בחגים מעטים ימי העסקים ועסקים רבים יוצאים לחופשות או עובדים בתפוקה חלקית בלבד. ההמתנה למוצר בתקופה זו עלולה להיות ארוכה יותר.
אנו שבים וממליצים, בכל מקרה של איחור באספקה מסיבה כלשהי, לפנות ישירות לספק על מנת להבין את סיבת האיחור ולהגיע יחד לפתרון הנוח ביותר.

תקופת קורונה זמני המשלוח משתנים ממקום למקום אך בממוצע בתקופה זו בעת הקורונה משלוח נע בין 30-60 ימי עסקים אך אין בכך התחייבות של האתר להספקת המוצר. הינכם מאשרים בעת הזמנה באתרינו כי 90 ימי עסקים לאספקה הם זמן סביר בתקופה זו להגעת המוצר

תשלומים, חיובים וזיכויים

מתוך שאיפה לספק לך את הביטחון המקסימאלי בקניה מקוונת, השקענו משאבים רבים ביצירת מערכת לאבטחת מידע ושמירת הפרטיות. העסקאות המתבצעות באתר מאובטחות בטכנולוגית SSL המאושרת ע”י חברות האשראי, וכל המידע בדבר פרטי החיוב שלך מוצפן. הקניה באתר – קניה בטוחה!

גביית התשלום מתבצעת על ידי חברות האשראי.

ניתן לרכוש באמצעות כרטיס אשראי וביט בלבד.

העסקאות באתר מאובטחות בטכנולוגית SSL, המידע בדבר פרטי החיוב של הרוכש מוצפנים ומאובטחים. כל הרכישות המבוצעות על ידי קונים באתר מאושרות על ידי חברות כרטיסי האשראי.

בעת ביצוע רכישה, מפורסמים במכירה מספר תנאים קבועים כגון: שם המוצר, מחיר, דמי משלוח, זמן אספקה ועוד. ימי האספקה הכתובים בכל מכירה הינם ימי עסקים – ימי חול בלבד – לא כולל שישי שבת וחגים. יום האספקה הראשון הינו יום העסקים הראשון העוקב ליום בו בוצעה ההזמנה ואושרה על ידי חברת האשראי. במרבית המקרים המוצרים מסופקים לפני תום ימי האספקה ואילו במקרים חריגים ונדירים ביותר, יכול לחול עיכוב. במקרה בו למיטב ידיעתך הסתיימו ימי האספקה וטרם התקבל המוצר לידך, אנו ממליצים לפעול ולפנות אל שירות הלקוחות של הספק/החברה המוכרת את המוצר באתר, ו/או אל שירות הלקוחות של האתר. את פרטי ההתקשרות ניתן לראות באתר. חשוב להדגיש: מיד עם קבלת פניה על עיכוב באספקת מוצר, נפעל לתיאום מועד אספקה חדש לשביעות רצון הלקוח. היה ולא יסופק ללקוח מוצר למרות האמור, האתר ערב לכספו ותאפשר לו לקבל את כספו חזרה ו/או מוצר חלופי שווה ערך – לשביעות רצון הלקוח.

הזמנה

לעיתים לוקח זמן למספר המעקב להתעדכן במערכות מכיוון שהוא מגיע מחו”ל אך ברגע קבלת מספר המעקב מאיתנו יש להיכנס לקישור הבא ושם יהיה ניתן לעקוב אחר המשלוח:

מעקב הזמנה

כל ההזמנות לקוחות בממוצע בין 1-6 ימי עסקים בשביל להתקבל, להארז ולהישלח מהמחסנים של הספק וכל ההזמנות כוללים מספרי מעקב
האתר אינו אחראי על עיקובים, אבידות או פגיעות במשלוח או משלוחים שנשלחו לכתובת לא נכונה
אנו תמיד משתדלים שתקבלו את החבילה בזמן המהיר ביותר ואנו נשתדל לעזור כמה שאפשר במעקב אחר חבילה שאבדה.

אנו איננו אחראים על החזרים של עלויות משלוח ברגע של עיכובים במשלוח

חשוב – ישנה תוספת של 1-7 ימי עסקים לעיבוד ההזמנה למוצרים עם חריטה אישית

החזרות וביטולים

כל הרוכש מוצר ו/או זוכה במכירה רשאי לבטל את העסקה בהתאם להוראות חוק הגנת הצרכן. דמי הביטול שנקבעו בחוק הינם בשיעור שלא יעלה על 5% ממחיר המוצר או 100 שקלים חדשים, לפי הנמוך מביניהם. לידיעתך – מדיניות ההחזרות והביטולים מאושרת על ידך בעת ביצוע הרשמה באתר בעת שהנך מאשרת את הסכמתך לתקנון האתר.

לקוח המעוניין להחזיר מוצר שקיבל מסיבה של פגם במוצר או קבלת מוצר שגוי יעשה זאת בתוך 14 ימים מיום קבלת המוצר בתאום עם הספק ממנו נרכש המוצר באתר. האחריות על החזרת המוצר חלה על הספק כמו גם העלויות הכרוכות בכך. המוצר שהוחזר ייבדק על ידי הספק על מנת לאמת את טענת הלקוח. לקוח המחזיר את המוצר לספק כאמור לא יחויב בדמי ביטול או בדמי משלוח בגין ביטול הזמנתו.
חשוב – במידה וטענת הלקוח להיות המוצר לא תקין או שגוי תימצא שגויה יהיה הספק רשאי לגבות מהלקוח דמי ביטול ודמי טיפול ומשלוח וכן את עלויות שנגרמו כתוצאה מאיסוף המוצר מהלקוח.

כאשר הנכם מחזירים מוצר שאינו לשביעות רצונכם – יש לשים לב לנקודות הבאות:
לקוח אשר קיבל מוצר ומעוניין להחזירו יפעל להחזירו אל בית העסק ממנו נשלח אליו המוצר לא יאוחר מ- 14 יום מקבלת המוצר.
לקוח אשר מחזיר מוצר – ידאג להחזירו שלם, באריזתו המקורית, ככל הניתן, ללא נזק ומבלי שנעשה בו שימוש.
לקוח המחזיר את המוצר לספק כאמור יחויב בדמי ביטול בגין ביטול הזמנתו ובדמי משלוח במידה וישתמש בשירותי הספק להחזרת המוצר.
במידה והנכם שולחים את המוצר באמצעות שליח מטעמכם, חשוב לארוז את המוצר היטב באריזתו המקורית ולוודא שהשליחים ערבים לכם על אחריות הנדרשת בעת הובלת המוצר ועד למסירתו בבית העסק.

חשוב – לא ניתן יהיה להחזיר מוצר עם חריטה, למעט טעות בחריטה של הספק.

בעת ביצוע רכישה, מפורסמים במכירה מספר תנאים קבועים כגון: שם המוצר, מחיר, דמי משלוח, זמן אספקה ועוד. ימי האספקה הכתובים בכל מכירה הינם ימי עסקים – ימי חול בלבד – לא כולל שישי שבת וחגים. יום האספקה הראשון הינו יום העסקים הראשון העוקב ליום בו בוצעה ההזמנה ואושרה על ידי חברת האשראי. במרבית המקרים המוצרים מסופקים לפני תום ימי האספקה ואילו במקרים חריגים ונדירים ביותר, יכול לחול עיכוב. במקרה בו למיטב ידיעתך הסתיימו ימי האספקה וטרם התקבל המוצר לידך, אנו ממליצים לפעול ולפנות אל שירות הלקוחות של הספק/החברה המוכרת את המוצר באתר, ו/או אל שירות הלקוחות של האתר. את פרטי ההתקשרות ניתן למצוא בלשונית ״צור קשר״ באתר
חשוב להדגיש: מיד עם קבלת פניה על עיכוב באספקת מוצר, נפעל לתיאום מועד אספקה חדש לשביעות רצון הלקוח. היה ולא יסופק ללקוח מוצר למרות האמור, האתר ערב לכספו ותאפשר לו לקבל את כספו חזרה ו/או מוצר חלופי שווה ערך – לשביעות רצון הלקוח.

Close סל הקניות שלי
Close רשימת משאלות
נצפה לאחרונה Close

Close
תפריט
קטגוריות
רשימת תפוצה

הצטרפות לחבר מועדון

קבלו קופון הנחה למייל לרכישה הראשונה והישארו מעודכנים במבצעים, הנחות, מוצרים חדשים ועוד